fbpx

親身體驗過曙光再現活髮療程,我感覺是分析顧問團隊及治療師係非常細心,逐一解答我的疑問,令我感受到專業之餘,更加放心將個頭交比曙光醫療,而且中心環境十分舒適,令我整個過程非常之放鬆,做完療程後好乾爽好輕,一個幾月之後,係有好明顯既改善!

頭皮阻塞嘅毛孔通通打開嗮

平時每隔3到4個月就會染髮護髮keep住靚靚,不過好少留意頭皮健康保養,最近到曙光醫療 Dawn Hair Lab 曙光醫療 – 活髮權威 做咗個再現活髮療程。
做完覺得乾淨清爽咗好多,感覺做完療程之後,將頭皮阻塞嘅毛孔通通打開嗮,成個人真的從頭開始覺得輕鬆咗,超正!除咗深層清潔頭皮之外,如果平時有脫髮嘅問題,仲可以幫助增加髮量㖭呀!

令到都市人壓力得以舒緩

經常都染髮同埋電髮,唔單止會令化學物質殘留喺頭皮上邊,更加會引致脫髮問題,唔想問題惡化,就要定期做頭皮清潔護理,#曙光醫療的納米淨化儀護理,唔單止可以清潔頭皮,仲好似做Spa咁舒服,令到都市人壓力得以舒緩,你都快啲預約一個頭皮Spa啦!

堵塞咗嘅毛孔變得更健康

因為係對幕前工作嘅尊重 ,頭髮儀容好緊要。本身我既髮質比較幼嫩,
偶然機會認識到曙光醫療,療程之前顧問好細心幫我頭髮做頭皮檢查,
之後進行深層清潔。做完之後頭髮清爽 , 堵塞咗嘅毛孔變得更健康,
做左幾次療程,我覺得團隊嘅幫助令到我嘅頭髮回復健康,同埋頭髮問題亦有改善」

平日都唔太敢紮All back

【我咁靚仔點解要甩頭髮😕】甩頭髮唔係靚仔嘅專利! 細心睇, 街上面至少一半嘅人都有脫髮危機, 而髮量同粗幼度, 好容易出賣你嘅真實年齡!! 頭髮天生少同薄, 特別係額角位得幾條毛毛, 平日都唔太敢紮All back。有見及此, 寶欣就去咗試做活髮療程, 搞搞啲頭髮佢~

天生額高,兩邊額角頭髮都偏幼

喺生活咁壓抑嘅日子,記得定時定候要錫吓自己,留意吓身體有啲咩地方要好好照顧吓。
我天生額高,兩邊額角頭髮都偏幼,近排自己留意到,好似啲毛毛少過以前,整體頭髮都幼咗,就知道係時候要對症下藥 👍🏼去咗曙光醫療,做咗幾次「曙光再現活髮療程」,第一次療程照到佢嘅頭皮真係超多油 😨 毛孔塞住哂,好唔健康!做咗兩三次,個頭皮即刻平滑咗,見返啲毛孔嘅形狀,頭髮都豐盈咗粗咗

立即預約

療程時間為 1 小時

姓名

性別

聯絡電話

電子信箱

預約日期

店鋪地址

條款及細則:
●如有任何異議,曙光醫療保留最終決定權。
●由髮理顧問根據顧客頭髮狀況而建議適合之療程及產品。

條款及細則:
●如有任何異議,曙光醫療保留最終決定權。
●由髮理顧問根據顧客頭髮狀況而建議適合之療程及產品。